mave

Alla inlägg den 28 augusti 2010

8D

Av Malin & Eve - 28 augusti 2010 19:28

tjo!


har tråkigt så tänkte blogga lite :P hehe (jag orkar inte blogga på min :/ inte just nu iaf..=) ) men ska typ fixa så att man får nån film tjosan på bloggen;P www.videofy.me =) har gjort det på min men malin och jag ska också ha tyckte vi :D   men det vart ingen marknad:( det var nästan ingen som ville gå idag för dom hade gått igår :/ to bad :( men vet inte riktigt vad jag skulle göra ändå men kan ju va kul att gå med kompisarna på stan iaf:)  oså fick ja nya kläder idag:P

ett linne : gina tricot 99:-

kofta : gina tricot 179:-

jeanstights : lindex 250:- 


=) dom ska jag ha på fotograferingen tänkte ja:P och orkade inte knäppa kort på dom nu ..


men nu ska ja hitta på något annat:P


pussis/eve

Av Malin & Eve - 28 augusti 2010 16:37

hej hej!


Idag så gick.. Johanna hem =/ trodde att hon skulle åka bil men hon gick, men vi kollade på groundhog day igår, hehe, den är knäpp?! ja.. vi satt vid datorn vid den mesta tiden, sen lanade micke snake på Johannas mobil, jag försökte slå Linas rekord, *omöjligt*. sen så sov vi typ =P sen på morgonen så dryga Micke så vi drygade tillbaka. Men på fredagen så gick vi ner på marknaden efter skolan och jag, Johanna och Eve köpte Langos, as gott! men det var så mycket vitlök att jag inte åt upp hela. Sen drog vi till Waynes coffé och Lina och Eve tog varsin Latte, men Lina drack knappt nåt haha för jag vissade att dom hade varm choklad med vispgrädde och masmallows! Så då tog lina en sån istället fast inga masmallows. Jag tog två, en utan både vispgrädde och masmallows och en med ;P det var as gott! Sen skrattade jag med choklad i munnen så jag spottade nästan ut det på Amanda xd och så garvade vi i några timmar sen gick vi till Ica och Johanna och jag köpte lite godis, Eve stannade där ute och träffade Annso, vår gammla lärare :D sen åkte vi buss hem. Trevlig historie det där med chokladen.. haha xD


Men nu gör jag inget, btw! Rösta på min och Johannas sko!


Vad har hänt idag då?


puss/ malin

:P

Av Malin & Eve - 28 augusti 2010 13:21

shasha!=)


idag har jag inte gjort så mkt .. planerat lite om typ en grej:P

im thinkin' about you=)

men man ska väl på marknaden idag med antar jag .. skakolla vart jag ska klippa mig med:P men har typ inge att göra nu så skriv en låt som ni tkr äe bra så får jag nånting att göra iallafall:)


skriver som malla för typ har tråkigt just nu..

men vad har folket gjort denna lördag då?:)


pussis/evelina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards