mave

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Förra helgen och veckan

Av Malin & Eve - 30 oktober 2010 14:05

Ja.. Nu var det ett tag sedan! Men jag ska ta och göra ett super inlägg här ;)


Förra helgen sov eve över hos mig! På fredagen så hämtade mamma o Lasse oss, + Acka. Och så åkte vi till coop och plockade två väldigt små godispåsar.. *HOST!* När det vart mörkt kollade vi på Disturbia, fan va bra den var!

Sen så satt vi och drogade framför datorn o snackade med Altay till klockan 12 typ.

 

På Lördagen minns jag inte så mycket av vad vi gjorde :P Men Eve och jag sminkade varandra. Jag lockade hennes hår ;) Och Eve plattade mitt.. från början var det inte såå najs.. xd Sen sa mamma att vi skulle till Dragon House och käka kina mat :P det var riktigt gott! Tills vi tog sushi, usch fyfaan, värsta sak jag någonsin ätit. Fan vad äckligt det var, jag smakade bara på den illgröna såsen men den var tamejfan värst! Sen när vi kom hem kollade vi på någon rolig film :P


På Söndagen spelade vi först Singstar ett tag sen hämtade pappa oss för vi skulle gå på bio och Simon var där. Min .... underbara... kusin. Vi kollade på Dumma mig, den var rätt rolig ibland ;) I <3 Disney movies! Sen åkte vi hem till pappa (såklart) och åt pannkakor. Sen gick vi ut och körde kurra göma med dunk och sen med vink ;P Snacka om att jag o Simon ägde Eve när hon skulle räkna XD hoho..


I Veckan har det varit elevens val, jag hade Design & Ungtföretagande. På Måndagen så gjorde jag, Ylva, Sadiiqa och Marika en affich och alla andra powerpoint grejer. På Tisdagen så gick vi till Murberget på en ganska lång tråkig visning på saker som Nils String tror jag han hette hade gjort. men det var kul att designa möbler :) Sen åt vi lunch och gick ner till Banverket för dom har ju lagt en ny tågrels osv, från Härnösand till Umeå tror jag det var. Sen gick vi till Erikshjälpen för att köpa något till en grej vi gjorde på skolan, jag Johanna och Lina köpte en dvd film och tog platsen från den för att göra en plats ficka men vi använde inte den. På Onsdagen mins jag inte vad vi gjorde men på Torsdagen gick vi ner på stan på Inreda och sånt på ungefär ett studiebesök, sen på H&M på Fredagen så skulle vi till Gymnasiet och jag skulle först sy klart en grej på syslöjden och sen skulle jag springa ikapp dom men jag hann inte så det slutade med att jag hamnade på Mittuniveritetet. Jag fick hjälp av dom i alla fall, dom var jätte snälla ;P Sen hittade jag =)


Ja.. Nu är det ju lördag. har inget mer att säga men ;)


Puss/ malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin & Eve - 17 mars 2011 17:31

shululu:)   nu äre här sista inlägget på denna blogg för jag & malin har en ny och bättre blogg:) www.evelinaochmalin.bloggplatsen.se ;) we like it, u like it!:D   men hare så bra! och kommentera, följ och ja.. framförallt... LÄS våran nya bl...

Av Malin & Eve - 6 mars 2011 23:36


tjalopps! (lät asfult tack som frågar:P)   men idag har ja inte gjort så mkt.. vaknat, handlat, ut och gått, träning<333,hem,dusch, och nu sitter jag här:P men imorrn ska jag, alicia och agnes öva för vi ska sjunga på tisdag.. sen ska jag ti...

Av Malin & Eve - 3 mars 2011 23:44

tjoo alla bloggläsare!   idag har det varit drygt:) 2 prov.. franska och no.. typ båda ämnena suuuger jag på satt det gick ju bra.. men fick iaf "g" så är inte så missnöjd:P bra för att va ja! ;) men efter skolan så åkte jag och spelade orgel:) j...

Av Malin & Eve - 24 februari 2011 14:18

shulululu:)   nu vare väl länge sen? för länge sen kanske.. men har itne haft så stor lust att blogga.. men lite snabbt vad som har hänt:) (dom senaste dagarna)   fredag: discoooo för solenbarna:) vart ruligt:) jag, Altay & Johanna var i le...

~

Av Malin & Eve - 16 januari 2011 17:43


Tjobba.. lät fult ;) Länge sen? -Japp. Suger på att blogga på den här bloggen :( Men nu jävlar! Iaf, så sov Johanna hos mig från i fredags till Igår, och vi hade super mysigt :) Tittade på film osånt ;) Idag har jag inte gjort något. Lasse...

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards