mave

Alla inlägg under november 2010

Av Malin & Eve - 26 november 2010 15:28

Tjohej allihopa!:)


idag äre ju fredag vilket är toppen(y' så vi gick bara till halv 2 sen så åkte jag hem för ska va med malla och hon skulle på utvecklings samtal så dom kommer snart och hämtar mig:p men nu ska jag kolla om allt är klart iaf så vi hörs:)


och idag kommer min syrra hem från stokholm!:D så jag får hoppas att hon stannar!:)


aja. pusshej/eve

Av Malin & Eve - 16 november 2010 21:05

hej!:)


längesen?

idag har jag inte gjort så spec mycket..

det har varit skola som vanligt -.- något som var fruktansvärt tråkigt... förutom No:n och typ alla raster och de;) men jag, Lina&Malin satt och stirra ut Altay kan man säga på NO:n och han vart typ "as sur" eller vad man nu ska säga.. han vart Altay sur xd asså.. man måste träffat honom för att förstå x)  men det var iaf skitkul:) sen på rasterna körde jag,lina,malin&johanna tecken :P det var kul men så att alla vet.. så äger jag&Malin bååde mot Eva&Lasse oOCH mot Lina&Johanna;) eller hur;) hehe.. men sen så fick jag sluta tidigare vilket var bra(y' men det var för att jag skulle spela orgel i sättna kyrka (typ vid timrå) och så.. så jag slapp So:n vilket jag är superhappy for ;P hehe... men sen så typkörde polisen efter oss till nästan sättna.. aa.. dom hade väl tråkigt:) men sen så var vi där och då fick jag en present xd en bok med noter(y' och jag suger på noter men skit sammma xd hihi:) men ja hade kul med Anne-Lise, hon är en 7kt bra lärare!:) så lärde mig 4 nya låtar idag på en timma:p sen om ja minns så mkt en annan sak xd men jag är klar med prelúde from te deum :) och snart mde stilla natt och någon annan:p men jag saknar iaf min syster så fucking jävla mycket!!!:( hon är i stockholm i en månad :( saknar dig<3 kom hem snart! det är så jävla dött utan dig:((



puss/Evelina

Av Malin & Eve - 14 november 2010 21:10

Tjabba

 

länge sen? japp. I helgen har Eve sovit hos mig från Fredag till Lördag, vi har haft de najs ;) På lördagen körde vi skoter och det var as kul :) sen försökte vi göra en snölyckta men den är inte klar.. än xd

Idag var det ju farsdag så grattis pappa!

Mormor och morfar, o Nicklas har nyss åkt hemifrån oss :P

Gissa vad vi åt till middag? ;)

 

Jo.. Oxfilé och fläskfilé och så gjorde mamma nåt coolt grejs med potatismosen? Det blev som ett skall på den som man åt o så vare mjukt inuti:) I alla fall så var det jätte gott! Men jag orkade inte allt. Och så har jag städat min garderob. Så nu har det ordning och reda där inne i alla fall ;)

Har hittat en ny as bra låt :P

"Well it was just a dream, just a moment ago, I was up so high, looking down to the sky. But Don't let me fall"

Nice huh?

puss/ malin

Av Malin & Eve - 2 november 2010 21:45

aloha! :) jag har typ sagt det hela dagen...


men i helgen så har jag varit med lotta&andrew :)  hade fett kul :) vi var på polar med alena i lördags o där träffa vi en kille som heter ali :) så dansa vi med han o hade kul:p sen i söndags så var vi med Niklas, Andrew, Alena, Ali, Emelie, och Ali's kompis :p lotta & emelie skulle dansa så vi satt o vänta i en timme :) sen gjorde vi något ja inte minns xd

hehe men det var iaf skit roligt :) ska dit imorrn också :) <3


och juste!! idag fyller mamma "25" år ;) fast, ni vet.. 20+ till men ;P men grattis mamma <3 älskardey<3


puss/eve

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards