mave

Alla inlägg den 26 augusti 2010

.

Av Malin & Eve - 26 augusti 2010 15:45

tjobah!


jag skrev ett aslångt inlägg förut men internet dampa så ja fick byta dator -.-  men jag kommer inte skriva lika mkt!    men idag hare ju vart skola..va väl kul (asså inte skolan men allt resten:P)  och nu är ja inte hos malla längre.. det var kul dom där 6 dagarna;):) men det får ju alltid bli fler gånger:D  hihi.. idag träffa ja ghani, altay, o junior på vägen hem..dom sa nå som ja ej hörde:/ men ja asgarva för altay gjorde en asrolig o knäpp min xD   hehe..

men nu ska ja gå å duscha:P


puss/eve

=)

Av Malin & Eve - 26 augusti 2010 15:11

hello! Idag var det skola som vanligt =) Amanda vill att jag ska bytta till hennes klass, jag skulle gäääärna göra det men jagg vill också gå kvar med Lina, Johanna och Eve, mamma ville från allra första början att jag skulle gå med Lina så om inte Lina bytter klass... får inte jag bytta klass. Men det är värt att tänka på, hennes klass verkar lite roligare. Visst min klass äger.. men Altay, Ghani och Junior börjar o bli lite jobbiga, och de kommer nästan alltid försent till lektionerna. men men, nu är jag hemma i alla fall, och kom på att jag skulle kalla Jacke för Jackie, det sa jag igår =) och Jocke för Jockie för Nisse råkade skriva ett i förre e:et igår, hehe. Men det glömde jag bort, sen påminde Nisse mig om vad jag skrev om Justin Bieber igår -.- pinsamt att han sa de till Jocke! eller det var en grupp chatt men ;)


Vad har folket gjort idag då? btw, jag har rätt tråkigt så kommentera era bloggar så har jag något att göra ett tag =)


puss/malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards