mave

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Malin & Eve - 25 augusti 2010 16:20

hallojsan alla asgrymma som kollar på våran asgrymma blogg!=D  hih


idag vare 3dagen på skolan, och 5 dagen hos Malla=D  i think.. hehe:)

vi ska typ göra en fett najs film (musikvideo) med Umbrella - Rihanna =) och kanske nån med typ jb? hehe....


men iaf..

skolan:


matte, check!

so, check!

språk, check!

idrott(snack) check!

o en massa annat...      det var första mattelektionen idag..eller matte o matte..lek:D hihi..  


men nu sitter man här hos bästa vän o ska låta hon svara på felicia..hon skrev på msn;) men brb:D

tbx:D      ehm...oså hade vi typ "gympa" asså vi bara pratade typ..men imorgon ska vi ha längdhopp och om det är dåligt väder,,,HÖJDhopp -.- det suger -.-  menmen..kan kanske bli kul de me... 


och imorgon så SKA vi ta bussen eller hur Malla?;) hehe...har inte blivit av det än..OCH jag missa inte bussen! (jag klev på efter skolan hem utanför mig för att typ hämta grejor;P)


men nu ska man va social med tönten;)       eller...coolingen:D   hehe..


puss/Eve

~

Av Malin & Eve - 25 augusti 2010 15:54

hej allihopa!


Idag så har vi haft matte för första gången men vi körde nån lek tror jag? Och så skulle vi jävlas med Ali men han märkte inte ett skit av det vi gjorde!! men när dom kom så typ hade jag as svårt för o inte garva sönder, men han märkte ändå inget, eller så brydde han sig inte. Men men, sen skulle vi gå och köpa festis i Aulan och då var det nån tjej från 8:an som fråga: Går ni i 6:an eller 7:an? och vi svarade: 7:an. hah, hon ba: Den här killen tänder på 7:or! :D  jag sa: okej..?? och typ gick, hehe. Sen hade vi idrott men vi bara snackade. Sen.. åkte vi hem efter typ en timme! För buss satan var sen. Jag satt bredvid Amanda och typ snacka om mörker? är jätte mörk rädd..


Seriöst? Hur fan orkar Jacke smsa typ klockan 7 på morgon?! jag bah: wtf? när jag fick ett sms av honom.


Just nu är jag med Eve =) haha, hon ska sova här! 6 dagar imorgon =) Idag så ska vi göra en as grym video till Umbrella - Rihanna ;P


Puss/ M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards