mave

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin & Eve - 24 februari 2011 14:18

shulululu:)


nu vare väl länge sen? för länge sen kanske.. men har itne haft så stor lust att blogga.. men lite snabbt vad som har hänt:)

(dom senaste dagarna)


fredag: discoooo för solenbarna:) vart ruligt:) jag, Altay & Johanna var i lekar o jag o Altay fick stå vid citronen typhela tiden:P -.- inge kul:) ibland kanske:)

men hans "lilla vänner" var ju rätt kaxiga??? :S men aja vart ju rätt köng!


lördag: poolar med bästaste lotta , och ali<3 hade askul.. sen for ja hem till lotta tills söndagen och hade askul där:)


söndag: var fortfarande hos lotta och vi gick ner o kolla på hockey för hon ha typ en hockeyplan nedanför deras hus:)


måndag: skola:/ baskeetttt match, all star game i sundsvall med lotta och pappa<3 fetttt nice:) syd vann och adam tensta var faktiskt dålig:/ han bruka va bra men den låten sög? :S


tisdag: skola, hem, dusch, hockey med lotta, dq, danne, pappa och jenny:P timrå losa:( men det var lottas fel;) varje gång hon är på en match losar dom.. men jag höll iaf att pissa på mig av skratt när hon ska försöka skrika:D hon såg asrolig ut:) hade superkul!(Y)


onsdag: världens odrygaste dag i skolan:) faktiskt rätt skön:) typ film sen massa awesome;) jobbade super bra på matten o gjorde 41 tal(y) sen basket på gympan<33333333333 och sen for ja till farmor:)


torsdag: värsta köng dagen;P först jävligt segt med skolan.. och typ en timmes so, och en timmes no. sen äckel lunch men sen hååål<33 och vi fick dra hem:) óch nu sitter jag här:)




men malin!:( bli frisk:( astråkigt utan dig.. inte samma klass längre;)

we miss u:(<3










och btw. tagga inför min första match med basketen på söndag:))) nervös? - ja;)



/eve

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards