mave

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Malin & Eve - 27 augusti 2010 16:24

tjohoppsan=)


idag så hare varit skola och marknad:) skolan var inte så intressant .. eller jo, vi fick bild i typ nån timme ! =)  men sen gick jag, Malin, Lina, Johanna & Amanda på marknaden:) först gick vi o köpte langos (amanda o lina köpte glasss ist) o de va första gången för mig .. men den gången var det alldeles för mkt vitlök -.-' men den var väl god ändå=) sen gick vi på waynes coffé o köpte latte och choklad .. eller jag var typ den ända som köpte latte, lina med men hon köpte en choklad ist . och Malin sprutade ut asmke choklad när vi väntade på att få gå på toa XD för typ Amanda gick å typ tröck på malins kind när hon hade choklad i munnen xd så hon sprutade ut det på golvet Xd och alla ba stog o asgarva XD sen kom typ dom där tjejerna ut då börja vi skratta ännu mer när dom hade gått XD hahah .. det var kul xP och sen när malin hade vart på toa då det var min tur, aa.. jag skulle typ skynda mig för det var typ nödläge eller vad man nu ska säga XD och jag typ gick fort mot toaletten , o malin "sprutade" ut det igen .. jag var inte beredd på det så ja typ sprang backade bakot XD haha men konstigt nog..jag stog framför malin o ja fick inget på mig .. men lina o amanda som stog på sidan av malin fick i ögat :S haha .. det var scary..

sen gick på hemköp för dom skulle typ köpa godis tills ikv . och jag väntade utanför kassan typ och då kom våran gamla fröken fram , så vi snackade med henne:P:) men typ eftersom det var asmke vitlök på langosen så luktade vi ju asmke så ja .. hehe gott (not)

men aja..det var iaf kul:) nu har man precis sminkat mamma för hon ska på nån fest (hennes jobbkompis fyller typ år eller nåt) och aa..men ska typ logga ut ifall om malin försöker logga in å skriva nåt XD


hehe pusshejleverpastej<3/eve

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards