mave

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Malin & Eve - 24 augusti 2010 20:07

Hej hej!


Just nu är jag med Eve! Hon ska sova här =) hehe.. det har hon gjort i 5 dar nu ;) Idag så var det vanlig skola.. kan man säga, vi går ju på Kiörning.. så maten är inte normal. Men men, idag så har vi inte gjort så mycket än, kanske händer att vi ser på film innan vi sover =) Igår var det Prince of persia som gällde. Han som hade huvud rollen var fan snygg haha. Emm.. ja? Vad har ni gjort idag? =)


puss/ M


  

Av Malin & Eve - 24 augusti 2010 16:10

hejhej nu blire ett jäkligt snabbt inlägg!!



nu ska man snart till Malin igen! ska bli askul (har vart med varann 5 dar i rad nu:) kulde:) idag hade vi språk:P jag har franska=)  (tar bara nåt namn)    "Salut Malin, Ca va?<3"     det betyder : Hej Malin, hur mår du?<3 hihi:)

aja...måste draa nu!!!


Au revoir!<3

puss/eve

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards