mave

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Malin & Eve - 22 augusti 2010 17:41

Nu så verkar det äntligen funka =) Fast.. vi får inte in rätt header.. JUST den bilden kommer inte upp.. inte ens när man laddar upp den. Allt blir vitt -.-

Men vi får försöka senare kanske =P


Här kommer några väldigt "seriösa" bilder ;)

   

Vi är inte fjortisar, vi låtsades bara typ ;P hehe, kul o sminka.. och bli sminkad xp

     

haha, oseriösa..



puss/ M & E

Av Malin & Eve - 22 augusti 2010 12:48

Hej hej!

Vi heter Malin och Evelina, ehm.. som ni ser så har vi inte fixat nåt på bloggen än. Vi har försökt.. tro mig! Men headern och Profil bilden laddas inte upp.

Vi ska försöka blogga så mycket som möjligt så inte bloggen ligger i mörker ;)

 

Har ni frågor kan ni skicka dom till: mave@hotmail.se

Och bara så ni vet.. vi svarar bara på mail   

 

  

Aa, inte bästa bilden men =)

 

puss/ M & E


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards