mave

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

2011;)

Av Malin & Eve - 2 januari 2011 19:11

hej


är inte på humör nu för att blogga men det är ju ett nytt år så måste väl:P


nyss komme hem från lotta<3 hade skit trevligt:) vart där i en vecka nu.. vi va på bio o såg änglagård iaf.. den var okej, roligdå och då men man måste sett 1an o 2an först.. annars fatta man nada, ja hade sett 1 o 2 men inte lotta så hon fatta inge:pp


men iaf jag o lotta hoppa i snön på 12slaget vet inte varför men vi ville fira det nya året:)



men nu ska jag väl gö nå annat.


btw. vad vare bästa med 2010?:)


puss/eve

 
 
emma

emma

5 januari 2011 18:57

svar: naaww eran är! :)
paint? (:
ohnooo, men sommarlovet då jävlar, emma till härnta (y) <3

http://emmatjernbergs.blogg.se

Malin & Eve

16 januari 2011 17:42

Tack (:
öö.. bara Eve som kan svara på det, vet inte vad hon kommenterat eller nåt :P
Det gillas! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin & Eve - 17 mars 2011 17:31

shululu:)   nu äre här sista inlägget på denna blogg för jag & malin har en ny och bättre blogg:) www.evelinaochmalin.bloggplatsen.se ;) we like it, u like it!:D   men hare så bra! och kommentera, följ och ja.. framförallt... LÄS våran nya bl...

Av Malin & Eve - 6 mars 2011 23:36


tjalopps! (lät asfult tack som frågar:P)   men idag har ja inte gjort så mkt.. vaknat, handlat, ut och gått, träning<333,hem,dusch, och nu sitter jag här:P men imorrn ska jag, alicia och agnes öva för vi ska sjunga på tisdag.. sen ska jag ti...

Av Malin & Eve - 3 mars 2011 23:44

tjoo alla bloggläsare!   idag har det varit drygt:) 2 prov.. franska och no.. typ båda ämnena suuuger jag på satt det gick ju bra.. men fick iaf "g" så är inte så missnöjd:P bra för att va ja! ;) men efter skolan så åkte jag och spelade orgel:) j...

Av Malin & Eve - 24 februari 2011 14:18

shulululu:)   nu vare väl länge sen? för länge sen kanske.. men har itne haft så stor lust att blogga.. men lite snabbt vad som har hänt:) (dom senaste dagarna)   fredag: discoooo för solenbarna:) vart ruligt:) jag, Altay & Johanna var i le...

~

Av Malin & Eve - 16 januari 2011 17:43


Tjobba.. lät fult ;) Länge sen? -Japp. Suger på att blogga på den här bloggen :( Men nu jävlar! Iaf, så sov Johanna hos mig från i fredags till Igår, och vi hade super mysigt :) Tittade på film osånt ;) Idag har jag inte gjort något. Lasse...

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards