mave

Alla inlägg under september 2010

Av Malin & Eve - 4 september 2010 20:44

hejhej=)


idag har ja typ inte gjort så mkt :P varit hos mormor o morfar typ hela dan:P


och asså jag vet inte vad jag ska skriva ... :P  men skriver mer imorgon iaf:)


men vad har ni gjort idag då?:)


puss/eve

Av Malin & Eve - 4 september 2010 19:30

Hej hej!


Idag så åkte vi till mormor och morfar för vi skulle fira Niclas för han fyller år på Måndag tror jag. Så grattis Niclas =)


Just nu gör jag inget.. men jag ska gå och spela retro nu.


puss hej/ malin

Av Malin & Eve - 3 september 2010 17:16

Hejhej alla bloggläsare =D


nu är det äntligen fredagmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!!!!! ;) hehe =)

men har väl inte gjort så mke .. skola som vanligt .. booring ... men det var bild =) det var kul =) lite iaf ;P 

sen vare typ BARA MATTE SEN SLUT PÅ DAGEN :DDD (bilden är låååååång:P) och så har vi ju läxa i NO tills på måndag .. 4-7 .. hehe, läste lite mer än nödvändigt XD läste till sida 231 .. så har bara några sidor kvar då på hela boken XD haha onödigt anser jag det som men ja .. ja hade väl inge o göra XD och har ssååååå ont sen igår :((    gympa you know -.-' så ja la mej på sängen o råka somna -.- aja :P


men nu ska man hitta på nåt annat=) 


puss/eve

Av Malin & Eve - 2 september 2010 20:32

tjo!


idag hare varit skola .. även fast jag inte är riktigt frisk :/  men men .. vi hade typ någon vikarie på sv o eng för våran andre mentor hade också feber ..  andré trorja? aja, vet iaf att jag har sett honom förut!!!!! men kan inte komma på vart -.-

men aa typ .. sen vare franska :D:D:D:D hehe, jag gillar franska xD :P

vi hade läxförhör .. sen typ skulle vi hälsa med att säga : bonjour mademoiselle, monsiuer (glömmer alltid hure stavas) och madam .. o typ pussa på båda kinderna eller hälsa (skaka hand)     aamen...


kolla! min syrra på nätet XD haha det är hon som syr =)


http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/sundsvall?videoId=1.1775790


hennes skola ska läggas ner o typ sånt .. så dom är med på nyheterna:P




men javenneh vad man ska gö nu? aja ..


pusss/eve

Av Malin & Eve - 2 september 2010 13:48

Hej hej!

Idag så vart det ingen skola för mig.

så jag får ligga hemma and take it easy ;P

 

Så man får se vad jag hittar på idag.

Kollar på tv, antagligen. *spännande* host.

 

Btw, har ni hört Lovekiller? Den är aass bra!

 

puss/ malin


 



Av Malin & Eve - 1 september 2010 14:51

hejhej allesammans!


jag har feber så har inte varit på skolan idag=( men mår liiite lite bättre nu så jag ska nog gå på skolan imorgon=) vill ju inte ha återläsning!!!

men ida har man bara legat hemme ..

skulle ju spela piano också =( men men ..

nu ska ja vila lite till ...


vad har alla gjort idag´rå?=)



puss/eve

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards