mave

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Malin & Eve - 11 september 2010 19:28

Hej, idag så har vi vart inne i stan =) Igår så var vi i birsta i 6 jävla timmar! Hade något ont i fötterna när jag kom hem, sen kollade jag och micke på Pirates of Karibien the black pearl. Men Micke somna och när jag väckte honom var han allmänt otrevlig.


Men sen när vi kom hem (idag) så har jag bara suttit vid datorn nästan :P Och Junior ringde mig tre gånger -.-


vad har ni gjort idag då?


puss/ malin

Av Malin & Eve - 11 september 2010 00:06

tjobba:P


idag har jag inte gjort så mkt.. läxa bara, eller det här har varit den längsta dagen nånsin -.- allt har gått så himla segt! :/

men imorrn fyller pappa år:) Grattis på 46 års dagen gubbe;p haha nej då men enligt han så ska jag säga " 20 + "  xd haha ..

och men.. imorgon ska jag få ett samtal från IFK Timrå ifall jag får spela där eller inte :P hoppas :) men.. måste typ sova snart..


Puss alla goa gubbar! ;D /eve<3

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards