mave

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Malin & Eve - 9 september 2010 12:13

hejhej:)


idag är jag fortfarande sjuk :((( vill faktiskt tebax te skolan .. det är astråkigt hemma, och jag hatar att vara sjuk, det är jobbigt -.-' men jag blir så ansträngd när jag går i trappor tack vare att min lunga inte är så bra så typ hjärtat jobbar "extra mkt" (lät lite fult men xd) och då blir jag jätte anfådd, får ont i hjärtat för det dunkar så mkt, och blir alldeles yr, så jag måste typ sätta mig ner hela tiden :( och ja.. på kiörning finns det 1000 trappor -.-' satt.. oså är jag fortfarande förskyld .. men det är ju inte lika dåligt.. jamena, då kan man ju gå till skolan ändå! men det funkar inte så bra nu .. får vänta tills på måndag få vi se då :)


o där det står på rubriken "sick of you!" asså först vare bara en text på bdb som det stod " hate to be sick " eller nåt sånt .. och då gjorde jag om det till " hate to be sick of you " och sen förkortade jag det till "sick of you!" :) men det är bara en låt jag gjorde när jag vaknade.. men ursäkta om det ska stå " sick at you! " ist för of för jag är inte så bra på engelska men om ja skrev fel .. säg gärna till så jag kan liksom rätta till:)


men nu ska man bli frisk o ta medicinen  o sen vila,


men vad har ni gjort idag då? eller ksk ska säga vad ni ska göra .. eftersom kl e typ 12:17 :)


puss/eve

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards