mave

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Malin & Eve - 21 september 2010 15:36

hohollojsan:)


idag så har det vart en vanlig skoldag.. förutom att vi fick sluta tidigare (yyy)


oså typ idag på franskan så satt jag bakom Sally o Alfred, o typ pratade eller nåt xd hah men först så började det med att Alfred sa: visst har du en söt liten katt? jag ba: Aa, hur visste du de? Alfred: jag kan liksom se det på folk;) jag : hahah okej..? oså pratade vi om katter (tror jag ,, jag var inte liksom inne i själva disskutionen;p .. heeh) men  iallafall, sen sa jag en sak som inte ni behöver veta;PP asså det var inge dumt men asså .. aa xd jag sa att min katt är k*t ... heheh .... (hon äär de!) men då börja Sally o Alfred o asgarva, ja me för den delen x) men då fick Sally för sig att jag och alfred är kära:s så hon ville att vi typ skulle sitta bredvid varann vi ba : nej!? xd haha ,.. men asså jag orkar inte skriva allt....

men hur har eran dag varit?=)


puss/eve

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards