mave

Alla inlägg den 7 september 2010

?:)

Av Malin & Eve - 7 september 2010 15:38

<object width="424" height="372"><param name="movie" value="http://videofyme.resources.s3.amazonaws.com/player.swf?videoId=100139"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://videofyme.resources.s3.amazonaws.com/player.swf?videoId=100139" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="424" height="372"></embed></object>


okej... asså vet inte hur man gör ... men skulle typ klistra in nånting så att man kan få se filmen :D men aa...det löser sig nog:P ska testa med det här :)


puss/eve

Av Malin & Eve - 7 september 2010 12:45

tjo bloggen:]


idag har ja inte gjort nånting..legat i sängen möjligtvis men ja..är somsagt sjuk:/ tror inte det blir nån skola imorrn heller :/ fuck.. har piano då med :(men jaja, kan inte gå om ja mår som ja mår .. hoppas iaf att ja blir frisk till helgen! ifall ja o malla kunde gå på bio:), plus att pappa fyller 46 år då:) men vet inte riktigt vad ja ska skriva..eller jo, det var ju inge bra att man va tvungen va hemma för vi skulle typ på nå valgrejs och båda i min grupp är inte på skolan idag så det går inte så bra om vi ska prata med vänsterpartiet (det vi fick) så...ja, men hoppas det blir bra ändå!! och jag känner inte om ja e hungrig eller törstig!! och när jag äter känner jag inget! :S jag har fan ingen känsel i halsen:SS förut hade ja jätteont, nu kan ja inte känna nåt, inte när jag pratar, äter eller nånting :S det är skitläskigt :S


men filmerna sen igår kommer, måste bara haffa mammas dator nån gång så att jag kan lägga upp filmerna . det var ju asläskigt!!! asså jag tror inte riktigt på "trolleri" men det där va skit läskigt!!


men nu ska man försöka vila,


puss/ E<3

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards