mave

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Malin & Eve - 13 oktober 2010 15:53

Tja! :)

 

Nu var det ett tag sen jag skrev=)

Men idag så har vi haft gympa, men Andre glömde bort oss =(

Eve spelade lite sen men jag satt och kollade på, vi körde fotboll och jag och Eve hade inga gympa kläder. Men det hade inte Jonte eller Rickard heller men dom fick vara me från allra första början? Men det spelar ingen större roll =)

Jag fick i alla fall vara med på spökboll ;)

 

Nu ska jag gå och fika lite!

 

Puss/ malin

 

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards