mave

Alla inlägg den 3 oktober 2010

-

Av Malin & Eve - 3 oktober 2010 23:14

Tja =)


Idag har jag varit ute lite, det var väl meningen att jag och mamma skulle fixa bort virket som ligger vid boden ute på gården men jag sparkade Mickes jävla fotboll mot dörrarna till "skotter förådet" och sen så gick jag och mamma runt och pratade. Sen gick jag in och chilla framför tv:n världens bästa program också *host*, bomerang.

Sen var det väl datorn som ropade på mig eller nåt men där satt jag tills vi skulle kolla på film, och jag gjorde apelsin ris =) gott!

Och filmen vi kollade på var helt sepe. Den började om vid ett tillfälle hella tiden. Så tredje gången så kunde man replikerna utantill.

Sen gick jag och skulle sova men vi fick sitta med våra lap tops en stund.. vilket blev en lång stund.


men nu ska jag sova! pusshej<3


/malin

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards