mave

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Malin & Eve - 17 december 2010 14:41

hallåaa;)


med att börja med så tycker jag att den här veckan har gått superfort! men iaf så igår va ja på sjukhuset och kolla mitt knä.. det va inge (sa han)


men nu ska man snart till lotta:D ska kanske gå på bio(y' och ska kanske träffa albert xd ;P

men nu ska ja iaf ta nå att äta för är as hungrig;)


pusssen/eve




ps. ska försöka blogga mer.. men har inte alltid orken:P




och btw. nu komme lite hiss&diss för att ja ha så "kul" ..



HISS:


hål:)

juuuulen:)

min brors riskakor:D


DISS:


skola:p

SNÖIS

sjukgymnasten ja va hos -.-'


byyyyyeeeeee!<3  igen;)

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards