mave

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

fullt upp med bästa vän!:)

Av Malin & Eve - 25 oktober 2010 06:45

hajhaj:)


Jag har varit hos Malin så har inte tänkt så mycket på att blogga:p hade fullt upp med att stå ut med den tjejen;) nääärå:) jag hade fett kul hela helgen!:D

aja helgen såg ungefär ut såhär:


FREDAG:

först så kom Eva, Lasse och Acka(?) å hämta upp oss på skolan, sen skulle vi på coop å då träffa vi Annso, våran gamla lärare:) men konstigt nog.. Alltid på godisavdelningarna träffar man henne.. xd haha men iaf sen typ så åkte vi på arken och skulle köpa mat till deg..deug.. asså jag kan inte stava till det:/ men Malin vet nog.. ska fråga henne sen xd hehe:p men jag skriver jordekorrar ist:p aa och då hittade Malin en skit söt lejonkanin :p  den var skitasöt!!!:D

sen när vi kom hem så minns jag inte vad vi gjorde xd eller jo vi sjöng singstar typ skit länge xd sen på kvällen såg vi på "disturbia" haha den Ägde!!! :D men den var typ läskig när man kollade på den men annars var den awesome ;p hehe

aa de va typ fredagen..


LÖRDAG:

Jag och Malin bestämde oss för att sminka varandra och fixa håret för skojjs skull, heh jag typ döda malin för jag skulle platta hennes hår, MEN så när jag börja "platta" då typ röck man av allt hår på na .. satte xd hehe man ba aa.. men då fick man se att den ej var på så det gick ju bra xd hehe.. men iaf , då kom eva in o sa att vi skulle åka på dragon house i sundsvall :p (en kina resturang) å då när vi kom dit så vi åt typ buffé och allt var as gott FÖRUTOM , trumvirvel..........SUSHI:n!!! den var H-e-m-s-k!! Eva bad oss prova den och då tog jag och Malin någon konstig sak med äckel snorsås !!! (den var knallgrön) den var bläääääääigt äcklig!! men asså det fanns typ något svart blad runt om "algeblad" jag ba: vad är det svarta? Eva ba: det är algeblad. jag ba var typ as glad innan o sen när hon sa algeblad, då föll min glada min ner till en äcklad min oså puttade jag ifrån tallriken med sushin lite xd det lät inge gott! och smaka inge bättre!

osen Malin då! xd när hon äntligen smakade på det gröna för annars skulle vi kalla na för sushi xd "hihi" då typ hade hon ätit upp alla sina ananas'er och druckit upp all dricka för att få bort smaken med.. så hon hade ingenting att få bort den med.. då såg det ut som om hon verkligen fick panik xd hehe :p deet såg as roligt ut, jag hade kvar ananas men jag hade min sushi i en servett som ja la i den skålen jag ba: ner med dig äckel!! så.. aa xd



orkar inte skriva så mycket om söndagen.. det är mycket tidigt.. men asså vi (Malin & Jag) gick på bio med Micke, Simon och Ingvar, vi såg på dumma mej xd heeh.. aa:D men sen åkte vi hem till dom o käka sen gick jag, Malin, Simon och Micke ut o körde först kurragömma med dunk, sen kurragömma med vink xd haha det var kul när jag skulle räkna.. fast ändå inte....... säger sen varför...


siiimon o maaaalin -.- xd haha jag fick typ damp på dom ett tag för att dom lura mig att kolla bakom huset.......


aja det var min roliga helg, hur var er?=)


puss/ eve

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin & Eve - 17 mars 2011 17:31

shululu:)   nu äre här sista inlägget på denna blogg för jag & malin har en ny och bättre blogg:) www.evelinaochmalin.bloggplatsen.se ;) we like it, u like it!:D   men hare så bra! och kommentera, följ och ja.. framförallt... LÄS våran nya bl...

Av Malin & Eve - 6 mars 2011 23:36


tjalopps! (lät asfult tack som frågar:P)   men idag har ja inte gjort så mkt.. vaknat, handlat, ut och gått, träning<333,hem,dusch, och nu sitter jag här:P men imorrn ska jag, alicia och agnes öva för vi ska sjunga på tisdag.. sen ska jag ti...

Av Malin & Eve - 3 mars 2011 23:44

tjoo alla bloggläsare!   idag har det varit drygt:) 2 prov.. franska och no.. typ båda ämnena suuuger jag på satt det gick ju bra.. men fick iaf "g" så är inte så missnöjd:P bra för att va ja! ;) men efter skolan så åkte jag och spelade orgel:) j...

Av Malin & Eve - 24 februari 2011 14:18

shulululu:)   nu vare väl länge sen? för länge sen kanske.. men har itne haft så stor lust att blogga.. men lite snabbt vad som har hänt:) (dom senaste dagarna)   fredag: discoooo för solenbarna:) vart ruligt:) jag, Altay & Johanna var i le...

~

Av Malin & Eve - 16 januari 2011 17:43


Tjobba.. lät fult ;) Länge sen? -Japp. Suger på att blogga på den här bloggen :( Men nu jävlar! Iaf, så sov Johanna hos mig från i fredags till Igår, och vi hade super mysigt :) Tittade på film osånt ;) Idag har jag inte gjort något. Lasse...

Presentation


Hej, vi heter Malin & Evelina, och ja.. vi har ju startat en blogg (som ni antagligen har fattat) Vi skriver om allt möjligt.

Hoppas ni gillar den!.. och kommentera ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta på min & Johannas sko! /malin

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg? =)
 Den är jätte bra! =)
 Sämst..
 Den är okej :P
 Gillar den inte så..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards